JOGET-JOGET

Friday, November 16

cerita 10.11.12 level 1

si biru sudah sampai masa untuk service...


kesian si biru tu ..dah dekat 5 tahun dah usia dia.....

sayang sangat kat aset ni....
 
 

7 comments:

  1. eka nya snowy pun dah 5tahun... walopun skang dah ada blacky... tidak pernah ku lupa padanya,sentimental value kot harta pertama

    ReplyDelete
  2. dah nak abes bayar dah si biru tu kan su su.. semoga dia terus berkhidmat dgn cemerlang buat su su

    ReplyDelete
  3. aset y byk berjasa...
    bawa ke hulu hilir..
    lindungi tuan dia dr hujan+panas.

    ReplyDelete
  4. dah berjasatu mestilah dijagakan...

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum...

    Macam nampak teruk je excident si biru ni....Nasib baiklah kalau takde apa-apa...Allah masih sayang kamu...

    Anyway MYideakini singgah baca, komen & follow...

    Dijemput untuk join segmen MYideakini....

    Aku Terjah! Aku Follow! Apakah itu?

    Terima kasih...

    ReplyDelete
  6. sangatttt membantu kan kakk. :)

    ReplyDelete

terima kasih....
suka dengan curahan vitamin

JOGET-JOGETLAH