JOGET-JOGET

Wednesday, July 4

nasi goreng disaluti layer telur ala park ha

hishhhh...title n3 agak poyokan?
inil a gara2 terangau ngan cerita rooftop prince.....
alahai suami..alahai adik..
banyak2 menu..itu yg kamu pilih...
omellete rice
nasi pattaya
nasi goreng dibungkus telur dadar..
sama je kot cara masakknya..walau nama berbeza..
resepi biasa tapi bila diserap dengan kasih sayang semasa memasak...

dimulakan dgn bismillah..
niat untuk suami makan makanan yg sedap supaya dia gembira..lantas buat kerja dengan ikhlas

inshaALLAH menu biasa jadi extra sedap...



10 comments:

  1. amboi..mmg sedap... siap ada 'love2'.. hihi

    ReplyDelete
  2. Ohoiiii~~ Ukiran SUSU tu tak tahan yer... =p

    ReplyDelete
  3. wah..kreatip gitew..sedap nmpak..bak ckit su..chinta nak rasa

    ReplyDelete
  4. sedapnya... naper x share resepi.. susah x nak bungkus nasi ngan telur tu..

    ReplyDelete
  5. Qaseh-he3 love. .love tu yg mhal..

    Eida-SUSU tu da smstinya ada.. :-)

    Chinta-meh la dtg umah..msk special pnye

    Ain Nazri-wat nsi greng biasa je..telur tu bungkus mn nasi goreng pattaya ain,,,senget2 susu buat:-P

    ReplyDelete
  6. comell... romantik gitu... sue pon suka wat camtue gak heheheh

    ReplyDelete
  7. wahh..kretipp sgt..
    salam ramadhan

    ReplyDelete
  8. Terpengaruh sungguh dgn park ha ni

    ReplyDelete
  9. hi..blog walking here..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda...

    ReplyDelete
  10. sedap je tgk..slmt hari raya..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete

terima kasih....
suka dengan curahan vitamin

JOGET-JOGETLAH